http://static.giantbomb.com/uploads/original/18/187968/2771302-quantum-break_2015_08-04-15_011.jpg

نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی Quantum Break هم‌اکنون در دسترس قرار دارند و تعداد زیادی در حال لذت بردن از آن هستند گرچه اوضاع نسخه رایانه‌های شخصی، چندان هم خوب به‌نظر نمی‌رسد. در ادامه با گیمیز همراه باشید.

استودیوی رمدی در نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان، هیچ گزینه‌ای برای خارج شدن از داخل بازی در دسترس قرار نداده و این یعنی تنها راه خارج شدن از بازی، این است که کلیدهای Alt+F4 یا دکمه ویندوز را بفشارید.

گزارشات همچنین حاکی از آن است که فریم‌ریت نسخه رایانه‌های شخصی بازی Quantum Break چندان هم پایدار نیست و ثبات خوبی ندارد. اولین کسانی که موفق به تجربه این عنوان برروی رایانه‌های شخصی شده‌اند، می‌گویند فریم‌ریت بازی پایین‌تر از حدی است که آن‌ها انتظار داشتند.

یکی از کاربران حتی گفت که با کارت گرافیک GTX 980 و ویندوز ۱۰، برروی پایین‌ترین تنظیمات بازی می‌کند و فریم‌ریت آن از ۳۰ پایین‌تر می‌آید البته با توجه به برخی از گزارشات می‌توان گفت کیفیت گرافیکی نسخه رایانه‌های شخصی مقدار کمی نسبت به نسخه ایکس‌باکس وان بهتر به‌نظر می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تصویر بخش منوی نسخه رایانه‌های شخصی Quantum Break را مشاهده کنید که به‌نظر می‌رسد رمدی احتمالا فراموش کرده تا گزینه خارج شدن از بازی را درون آن قرار دهد:

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/04/Quantum-Break-PC-version-.jpg


در حین انتشار این بازی، مایکروسافت تصاویر جدیدی را در فروشگاه ویندوز ۱۰ این بازی منتشر کرد. نسخه رایانه‌های شخصی Quantum Break توسط رمدی توسعه یافته و از دایرکت ایکس ۱۲ نیز بهره می‌برد. سازندگان وعده کیفیت گرافیکی بسیار عالی را داده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/04/dasdassa.jpg


http://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/04/adsdasdsa.jpg


http://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/04/adsdasdas.jpg


یکی از ویژگی‌های خوبی بازی، این است که ما شاهد هیچ‌گونه کاهش کیفیت گرافیکی نبودیم و این عنوان کیفیت گرافیکی نمایش E3 2013 را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. اولین نقد و بررسی منتشر شده برای این عنوان، امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت گرچه مدتی بعد نیز تعداد دیگری نقد و بررسی منتشر شد که چندان هم جالب به‌نظر نمی‌رسیدند.

شب گذشته، سازندگان این بازی، عنوان Uncharted 4 را مورد ستایش قرار دادند.