The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

بدون تردید شما هم با بازی محبوب و فوق العاده The Witcher 3: Wild Hunt آشنایی دارید، عنوانی در سبک نقش آفرینی که به دست استدیو موفق CD Projekt RED ساخته و به انتشار رسید. این بازی توانست با شکستن رکورد عالی بازی The Last of us، پر افتخار ترین بازی تاریخ و همچنین بهترین بازی سال 2015 شود. به معنای دیگر جایزه ای نمانده که این بازی کسب نکرده باشد.

اما شاید یکی از مهم ترین دلیل های موفقیت استدیو CD Projekt RED، پشتیبانی عالی از بازی خود یعنی The Witcher 3: Wild Hunt باشد. این استدیو با انتشار آپدیت های پوشش دهنده و کارساز + ساخت بسته های الحاقی عالی، به خوبی خود را در دل گیمران جا کرده کرده است.

جدیدترین بسته الحاقی The Witcher 3: Wild Hunt با نام  Blood and Wine توسط سازندگان در حال ساخت است که تا الان تاریخ انتشار این بسته مشخص نبود. همچنین سازندگان تاریخ انتشار آن را سه ماهه اول سال جاری مشخص کرده بودند که این تاریخ دچار تاخیر شد و به سه ماهه دوم موکول شد. اما چندی پیش طی انتشار یک خبر، تاریخ انتشار دقیق The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine مشخص شد.

 طبق این خبر، بسته الحاقی بزرگ Blood and Wine در تاریخ 7 June منتشر خواهد شد و ما باید تا آن موقع و انتشار خبرهایی دیگر از این بسته صبر کنیم و امیدواریم دوباره دچار تاخیر نشود.

نظر شما در مورد The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine چیست؟