GAMEIS

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود والپیپر های (Batman : Arkham Knight)

Batman : ArkhamKnight  یکی از بهترین بازی ها در سبک خودش است این بازی ضمن گرافیک خوبی که دارد گیم پلی عالی هم دارد که به تازگی نسخه جدیدی از آن منتشر شد و حالا گیمیز برای شما والپیپر های این بازی را آماده کرده که در ادامه می توانید این والپیپر ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

۰ نظر

نقد و بررسی بازی (PES 2017)

امسال هم در عمل کردن به وعده‌هایش ناکام ماند… امسال هم نتوانست آن تغییراتی را که انتظار داشتیم، در بازی ایجاد کند… امسال هم نسبت به دارندگان رایانه‌‎های شخصی بی‌توجه بود… امسال هم تیم‌های لایسنس شده در بازی کم بود…

۰ نظر

برنده 75000 دلاری مسابقه گیمینگ (MSI MGA 2016) شوید!



مسابقات MSI MGA (یا همان (Masters Gaming Arena، یک دوره مسابقات مشهور ورزش‌های الکترونیکی است که قبلا با نام MSI Beat IT شناخته می‌شد. این بازی‌ها توسط برند مطرح گیمینگ جهان، MSI برگزار می‌شود و شور و حرارت زیادی در بین گیمرهای حرفه‌ای در صحنه بین المللی ایجاد می‌نماید. امسال MSI MGA 2016 با همکاری شرکت Blizzard Entertainment و بازی جدیدش Overwatch، که یک بازی تیراندازی اول‌شخص است، هیجان خاصی به مسابقات آورده است.

۰ نظر

دانلود والپیپر های (The Witcher 3: Wild Hunt_Blood and Wine)

The Witcher 3: Wild Hunt_Blood and Wine یکی از بهترین بازی ها در سبک خودش است این بازی ضمن گرافیک خوبی که دارد گیم پلی عالی هم دارد که به تازگی نسخه جدیدی از آن منتشر شد و حالا گیمیز برای شما والپیپر های این بازی را آماده کرده که در ادامه می توانید این والپیپر ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

۱ نظر

دانلود والپیپر های (Assassin's Creed Syndicate)

Assassin's Creed Syndicate یکی از بهترین بازی ها در سبک خودش است این بازی ضمن گرافیک خوبی که دارد گیم پلی عالی هم دارد که به تازگی نسخه جدیدی از آن منتشر شد و حالا گیمیز برای شما والپیپر های این بازی را آماده کرده که در ادامه می توانید این والپیپر ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

۰ نظر

نگاهی به نسخه بتای (BATTLEFIELD 1)

تجربه ی یک بازی شوتر اول شخص که به دل بنشیند حتی از پیدا کردن طلا هم دشوارتر شده کمپانی که زمانی منفورترین کمپانی سازنده بازی لقب گرفته بود به کمکمان آمد. این ناجی در زمانی که

۰ نظر