GAMEIS

۸۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

برترین بازی‌سازان ایرانی


با بررسی جامع‌ترین گزارش از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران که توسط واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد، می‌توان برترین بازی‌سازان ایران در حوزه‌های مختلف تخصصی را انتخاب کرد. این افراد بیش‌ترین جوایز را در دوره‌های مختلف جشنواره کسب کرده‌اند.

۰ نظر

بین‌المللی شدن بازی (ارتش‌های فرازمینی)


بازی «ارتش‌های فرازمینی» به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ایرانی، پس از مدت‌ها انتظار در بازار جهانی منتشر شد. این بازی هم‌اکنون در شبکه جهانی استیم قابل خریداری است. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیو راسپینا، سازنده بازی ارتش‌های فرازمینی مدتی پیش موفق شد با یک ناشر بین‌المللی جهت انتشار بازی به تفاهم دست یابد.

۰ نظر

نمرات بازی «Ratchet & Clank» منتشر شد


جدیدترین بازی از سری «راچت و کلنک» که توسط استودیوی بسیار خوش نام «اینسومنیاک» مراحل ساخت و توسعه‌ی خود را طی می‌کرد، طبق پیش‌بینی‌ها بسیار موفق عمل کرده و سیلی از تعریف و تمجیدها از این عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 از طرف منتقدین سرازیر شده است.

۰ نظر

پیش‌بینی آمار فروش کنسول‌های نسل جدید: اختلاف فاحش سونی با مایکروسافت


تا سال 2019 احتمال می‌رود 108 میلیون کنسول نسل هشتمی به‌فروش رفته باشد. از این تعداد سهم سونی 69 میلیون و سهم مایکروسافت 39 میلیون خواهد بود.این اعداد و ارقام طبق اطلاعاتی که در اجلاس بازی‌سازان که مسئولیت ارائه آن‌ها با سازنده بازی «دنیای تانک‌ها» بود به‌دست آمده‌اند.

۰ نظر

تاریخ انتشار آپدیت جدید سیستم (Xbox1)

بروزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اواخر بهار امسال عرضه می‌شود و به‌نظر می‌رسد ویژگی‌های زیاد جدید به‌همراه دارد. مهندس ارشد ایکس‌باکس، مایک یبارا، اعلام کرده این آپدیت اواخر ماه آوریل یا اوایل ژوئن برای اعضای برنامه پیش‌نمایش مایکروسافت دردسترس خواهد بود.

۰ نظر

مقاله:نقدوبررسی بازی هیتمن

مامور ۴۷ برگشته است. آخرین دیدار گیمر ها با هیتمن در Hitman: Absolution بود که مامور ۴۷ درگیر قتل دایانا شد و آخر هم دست های پشت پرده آن را از بین برد. چند سالی میشود از IO Interactive خبری نبود تا اینکه این استودیو با سری جدیدی از هیتمن بازگشت.با نقد و بررسی گیمیز همراه باشید.

۰ نظر