RDR

چند روز پیش یکی از کاربران سایت “نئوگف” پستی در این انجمن اینترنتی منتشر و لحظاتی بعد آن را حذف کرد. ادعای او در این پست این بود که یک منبع معتبر نقشه‌ی بازی رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲ را در اختیار او قرار داده است.

Red Dead map leak

تصویر یادشده را در بالا مشاهده می‌کنید، پس از گمانه‌زنی‌‌های بسیار کاربران در زیر این پست، ‌وب‌سایت “تک‌ریدار” در خبری با عنوان “این همان نقشه‌ای است که در رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲ در آن بازی می‌کنید” چنین ادعا کرد:

اکنون یکی از منبابع نزدیک به گروه سازنده‌ی بازی جدید سرخ‌پوست‌ مرده اصالت این نقشه را در گفت‌وگو با ما تایید و اذعان کرده این تصویری “بسیار متاخر” از نقشه‌ی بازی در دست ساخت است. آن‌ها هم‌چنین افزودند داستان بازی پیش از حوادث نسخه‌ی پیشین رخ می‌دهد و این نقشه‌ی جدید شرق نقشه‌‌ای است که در بازی قبلی وجود داشت.

یک نکته‌ی جالب دیگر در مورد این نقشه وجود محل New Bordeaux (در گوشه‌ی پایین سمت راست نقشه) است که در واقع همان محلی است که بازی مافیا ۳ در آن اتفاق می‌افند! مافیا ۳  یکی دیگر از بازی‌هایی است شرکت تیک‌تو است که برای انتشار در اواخر سال جاری میلادی مشخص شده است.

شایعات مربوط به در‌حال‌ساخت بودن رستگاری سرخ‌پوست مرده‌ ۲ به چند ماه پیش بر‌می‌گردد اما تاکنون از طرف سازنده یا ناشر بازی هیچ‌کدام مورد تایید یا تکذیب قرار نگرفته است.