http://gamekhabar.com/wp-content/uploads/2014/09/uncharted.jpg

روز جاری تریلر و تصاویر زیادی از بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد و سازندگان بازی Quantum Break عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End را مورد ستایش قرار داده‌اند. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر بخش بازاریابی استودیوی رمدی، به‌تازگی توییت‌هایی به آرن مایر (Arne Meyer) ارسال کرده که در آن گفت تیم رمدی با دیدن تریلرها و تصاویر جدید Uncharted 4: A Thief’s End حیرت‌زده شده‌اند! در ادامه می‌توانید صحبت‌های او را مطالعه کنید:

تعداد زیادی از ما در رمدی تریلرهای منتشر شده از Uncharted 4: A Thief’s End را تماشا کردیم. ما فقط از اینکه چقدر این بازی عالی به‌نظر می‌رسید، حیرت‌زده شده‌ایم.

— Thomas Puha (@RiotRMD) April 4, 2016

سم لیک (Sam Lake)، کارگردان خلاق استودیوی رمدی، تصویری را در توییتر خود منتشر کرد که در آن نسخه امضا شده از Quantum Break دیده می‌شد و به‌نظر می‌رسد او قصد دارد این نسخه را به استودیوی ناتی داگ ارسال کند. برروی کاور این نسخه نوشته شده است:

نیل، ممنون از تو که راه را برای ما هموار کردی و به ما اشتیاق دادی!

وی همچنین در صفحه توییتر خود گفت:

نیل دراکمن، QuantumBreak را برای تو ارسال کردم که بخشی از معامله بود! واقعا منتظر Uncharted 4 هستم.

2016-04-05_233446

— Sam Lake (@SamLakeRMD) April 4, 2016

نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4 نیز اینگونه پاسخ داد:

معلومه که آره؛ ممنون!

گزارشات همچنین حاکی از آن است که با وجود اینکه رمدی و ناتی داگ برروی پلتفرم‌های رقیب بازی می‌سازند، اما کارکنان رمدی به‌تازگی از دفتر کاری استودیوی ناتی داگ دیدن کرده‌اند. ناتی داگ همچنین برنامه‌هایی برای ارسال بازی Uncharted 4: A Thief’s End به رمدی در روز انتشار این عنوان دارد.

لازم به‌ذکر است نیل دراکمن به‌تازگی در مصاحبه خود با سایت IGN اعلام کرد که پایان Uncharted 4 بحث بر انگیز خواهد بود و مردم نظرهای متفاوتی در رابطه با آن خواهند داشت. همچنین در اینجا می‌توانید تریلر و تصاویری که اعضای رمدی در رابطه با آن صحبت می‌کردند را تماشا کنید.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در ۱۰ مه سال ۲۰۱۶ (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به‌صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا