555


کمیسیون ارتباطات فدرال نوید از اکس باکس جدید می‌دهد. بر اساس بایگانی‌های موجود در این کمیسیون به نظر می‌رسد که اکس باکس جدیدی توسط مایکروسافت در دست ساخت است و در E3 امسال معرفی خواهد شد. در ادامه با گیمیز همراه باشید.

یکی از این بایگانی‌ها محصولی با شماره ۱۶۸۳ را نشان می‌دهد که تا ۲۵ ژوئن تحت پیمان‌نامه عدم افشا قرار دارد. ۲۵ ژوئن تاریخ کنفرانس مایکروسافت در E3 است. این مدل همچنین شامل یک دفترچه راهنما با شماره ۱۵۲۵ است که دقیقاً با مدل دفترچه کنسول اکس باکس وان مطابقت دارد. این مسئله به این معنی است که اگر اکس باکس جدیدی در راه باشد کارکردی مشابه با اکس باکس وان فعلی خواهد بود. بدین ترتیب شایعه معرفی اکس باکس وان اسلیم در E3 بسیار قوی است.

بایگانی دیگر با شماره ۱۶۸۲ نیز در این بین دیده می‌شود که به نظر می‌رسد با دفترچه‌ای با شماره ۱۵۲۵ منتش نمی‌شود؛ به گفته منابع، این یک مدل جدیدتر از اکس باکس وان خواهد بود.

کاربر ekim در سایت نیوگف نیز اعلام کرد که بایگانی‌های مورد بحث مربوط به اداپتر های بی سیم این کنسول هستند که برای عرضه نیاز به تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال خواهد داشت. پیش‌تر نیز «فیل اسپنسر» گفته بود که به دنبال ساخت کنسولی هستند که بتوان به مانند رایانه‌های شخصی آن را ارتقا بخشید!

باید منتظر ماند دید که مایکروسافت برای مقابله با پلی استیشن ۴٫۵ چه اقدامی انجام می‌دهد و این دو به اصطلاح اکس باکس جدید به منظور اقدام متقابل نسبت به سونی تولید می‌شوند و یا نه.