Doom-new-screenshots-2-672x372از حق نگذریم، اردیبهشت ماه، سی روز باشکوه را برای گیمران مملو از انتظار و فراق رقم می‌زند چرا که ما در این ماه شاهد انتشار عناوین فوق العاده ای چون Uncharted 4 و DOOM هستیم. اما فعلا ما با شاهکار استدیو ناتی داگ کاری نداریم و موضوع اصلی این خبر، به اطلاعات جدید نرخ فریت بازی DOOM می‌پردازد.

همان طور که مطلع هستید چندی پیش بتا بازی DOOM آغاز شد که از نظر گیمران در سطحی متوسط قرار داشت و البته فریم ریت آن هم قفل شده بود. اما طبق گفته سازندگان نسخه اصلی با نسخه بتا کاملا تفاوت خواهد داشت و بسیار مناسب تر خواهد شد و طبق این خبر جدید، فریم ریت بازی به هیچ وجه قفل نخواهد شد، بلکه ممکن است به بیشتر از 60 فریم هم برسد.

صحبت های جدید آقای Tiago Sousa، حاکی از آن است که امکان رسیدن فریم بازی بیش از عدد 60 و حتی 144 هم میسر است و این می‌تواند خوشحالی گیمران و دوستداران DOOM را به همراه داشته باشد. ایشان در خبر جدید خود، اعلام کردند که نرخ فریم ریت بازی هرگز قفل نخواهد بود و سازندگان و طراحان این بخش، در حال انجام هر چه بهتر این عمل هستند تا بهترین تنیجه گیری را حاصل کنند. همچنین آنان قصد به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتری در هفته های آینده را دارند که این خود باعث امیدواریست.

DOOM جدید از موتور گرافیکی قدرتمند id Tech 6 بهره خواهد برد و تاریخ انتشار آن در روز 13 May و برای پلتفرم های PC/Xbox One/PS4 مشخص شده است.

دیدگاه شما در مورد این اطلاعات چیست؟ جدیدترین اخبار بعدی این بازی را در گـیـمـیـز دنبال کنید…