MihanGamep

جدیدترین نسخه از سری بازی مشهور Far Cry بازی Far Cry Primal میباشد که تقریبا دو ماه پیش برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر شد. شما در این بازی داستان انسان های اولیه را تجربه میکردید و این ایده برای اولین بار در دنیای بازی ها عملی میشد. همچنین تنوع حیوانات و دشمنان در بازی قابل ستایش بودند اما طبق نمرات بازی، Far Cry Primal از نقاط ضعفی هم رنج میبرد.

حال در این بین، یوبی سافت بروزرسانی جدید برای Far Cry Primal به انتشار رسانده که دو محتوای بسیار مهم دارند. اول از همه حالت Survival Mode یعنی حالت زنده ماندن و بقا به بازی اضافه شده است. به معنای دیگر شما میتوانید در این حالت تعداد زیادی دشمن و حیوانات وحشی دیگر در انواع مختلف را بکشید و به رکورد های بالاتر دسترسی پیدا کنید که این به میزان توانمندی شما بستگی دارد. همچنین تنظیمات و درجه سختی + تعداد جان های شما برای این Survival Mode در نظر گرفته شده که قابل تغییر است.

اما ویژگی بعدی که میتوان گفت از اولی هم مهم تر است، اضافه شدن بافت های 4K میباشد که بدون شک به جذابیت بازی و واقع گرایانه تر شدن بازی کمک میکند و گرافیک و بافت های بازی فوق العاده تر از همیشه میشود. البته حجم های این بروزرسان برای پلتفرم های مختلف در خبر یوبی سافت ذکر شده که عبارت اند از:

حجم نسخه PS4: مگابایت 849، حجم نسخه Xbox One: مگابایت 817، حجم نسخه PC: گیگابایت 1.1

البته شما میتوانید فقط محتوای بافت های 4K را برای PC به صورت جداگانه دانلود نمایید که 3.5 GB حجم دارد. همچنین یوبی سافت به همراه این خبر، تصویری از اطلاعات بیشتر در مورد Survival Mode منتشر کرده است که در ادامه میتوانید مشاهده نمایید:

MihanGame-Far4K