MihanGame-ME2


بدون شک بازی Mirror’s Edge همیشه در دل طرفداران عناوین هیجان انگیز و البته دوستداران ورزش پارکور خواهد ماند. این بازی در نسخه اولیه خود و در زمان انتشار، به خوبی توانست ایده سازندگان خود را عملی کند و اتفاقا چنین عنوانی برای اولین بار در دنیای بازی ها ظهور می‌کرد. سال 2009 با انتشار Mirror’s Edge، گیمران می‌توانستند تجربه خوبی از بالا رفتن و یا پریدن از ساختمان های بلند شهر کسب کنند و انگار می‌توانست دردی هم باشد برای درمان کسانی که از ارتفاع ترس دارند.

از همه این‌ها بگذریم، به نسخه جدید این بازی با نام Mirror’s Edge: Catalyst خواهیم رسید که وظیفه ساخت آن را استدیو بازی سازی DICE و نشر آن را کمپانی مشهور Electronic Arts به عهده گرفته است. با توجه به نمایش های Mirror’s Edge: Catalyst به نظر می‌رسد که این بازی انگیزه بهتر بودن از نسخه اول را خواهد داشت و اینبار با طراحی بهتر ساختمان ها و نمای کلی شهر + امکانات بیشتر برای اجرای ماموریت های نیازمند به هنر پارکور، می‌تواند موفق باشد.

به تازگی توسط استدیو سازنده بازی یعنی DICE، تصاویری جدید از Mirror’s Edge: Catalyst منتشر شده است که در ادامه قابل مشاهده است.

این تصاویر به مراحل و شخصیت مونث اصلی بازی ارتباطی ندارند و بیشتر جهت آشنایی بیشتر با محیط های بازی به نمایش گذاشته شده اند. در تصاویر طراحی شهر و ساختمان های بازی در شب و روز به همراه عملکرد نورپردازی بازی بر روی آسمان خراش ها، به دوستداران بازی نمایش داده شده که می‌توانید در زیر آنان را ببینید.

عنوان Mirror’s Edge: Catalyst در تاریخ 24 May برای PC/PS4/Xbox One منتشر خواهد شد:


http://www.mihangame.com/wp-content/uploads/2016/04/MihanGame-ME1.jpg

http://www.mihangame.com/wp-content/uploads/2016/04/MihanGame-ME5.jpg

http://www.mihangame.com/wp-content/uploads/2016/04/MihanGame-ME4.jpg

http://www.mihangame.com/wp-content/uploads/2016/04/MihanGame-ME3.jpg

http://www.mihangame.com/wp-content/uploads/2016/04/MihanGame-ME2.jpg