تقریبا به جز سری SWAT بازی دیگری به ذهنم نمیرسد تا بخواهم به کمک آن فضای بازی Door Kickers را توصیف کنم و تقریبا نزدیکترین نمونه به آن همین عنوان شوتر است......بازیکن در این عنوان وظیفهی رهبری جوخهای از سربازان را بر عهده دارد تا به کمک آن حساب جنایتکاران داستان را برسد. بازی دوربینی با نمایی از بالا دارد (که در برخورد اول خیلی شبیه دوربین هاتلاین میامی به نظر میرسد) و البته کمی طول میکشد تا جزئیات گیمپلی و هدایت سربازان دستتان بیاید اما Door Kickers بازی تاکتیکی تمیزی است که در نوع خودش سبک جدیدی را احیا و یا بهتر است بگوییم پایهگذاری میکند.

- سبک: تاپ-داون تاکتیکال، پازلر
- پلتفرم: پیسی
- تاریخ انتشار: دسامبر 2014
- ناشر: Killhouse Games
- سازنده: Killhouse Games
مکانیک اصلی بازی آزمون خطا است و مثل بازیهای دیگر این سبک است؛ در برخورد اول حداقل باید چهار پنج ساعت روی عناصر اصلی بازی تمرکز کنید تا به تاکتیک مورد نظر برای تمام کردن مرحله برسید. برای در نظر داشتن وضعیت دالان و راه پله نقر دارید؟ آیا ترجیح میدهید فقط به خاطر این که به نظرتان تعداد بیشتری نفر دارید از یک جناح روی سر دشمن خراب شوید؟

یا این که تاکتیکیتر میاندیشید و از تجهیزاتی مثل نارنجک دودزا برای مخفی نگه داشتن مسیر حرکت استفاده میکنید؟ باخت، تمرین دوباره، باخت، تمرین دوباره و موفقیت. فرمول اصلی Door Kickers در این جمله خلاصه میشود. تقریبا هر چه بیشتر روی یک مرحله و تاکتیکهای تهاجمی تمرکز کنید بیشتر در بازی حرفهای میشوید اما روند بازی خسته کننده نمیشود چون هر دفعه ترکیب جدیدی از دشمنان و لوکیشن را در اختیار بازیکن قرار میدهد. مسیر حرکت سربازها گاهی اوقات به شکل رندوم تغییر میکنند و یا تغییر موضع میدهند. هر چه بیشتر بر پایهی تاکتیک مسلط شوید، کارتان راحتتر جلوه میکند و میتوانید دوام بیاورید.