Dark-Souls-3

همان طور که می‌دانید چند روزی از انتشار بازی مورد انتظار و فوق العاده Dark Souls 3 می‌گذرد و یقینا طرفداران بازی هم اکنون در حال مبارزه کردن با باس فایت های قدرتمند و ...نفس گیر و پشت سرگذاشتن مراحل دشوار بازی در آن تم تاریک و به خصوص سری سولز، هستند که دوستدران این سری هرگز، هیچ یک از این موارد را با چیز دیگری عوض نخواهند کرد. انتظار ها از آخرین ساخته میازاکی بسیار بالا بود و در نهایت هم این سازنده خلاق توانست به همراه From Software پروژه Dark Souls 3 را نهایی و به سرانجام برساند. چند روز قبل از انتشار بازی، لیست نمرات آن منتشر شد و همگان یک شاهکار در سبک نقش آفرینی را به چشم می‌دیدند. کسب متای 90 شاید برای سازندگان وفادار و Dark Souls سخت نباشد، اما کاریست بزرگ که تلاش و تکاپوی بسیار زیادی و البته عمل کردن به خواسته های گیمران و منتقدان را می‌طلبد.

حال بعد از انتشار بازی، Steamspy گزارشی مبنی بر به ثبت رسیدن رکوردی جالب توسط Dark Souls 3 منتشر کرده است که جزئیات آن را در ادامه مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

طبق این گزارش، عنوان فوق العاده و ستایش شده Dark Souls 3، تا به الان و پس از گذشت 3 روز متوالی، توانسته فروش عالی داشته باشد. عدد این فروش هم اکنون به 528,000 نسخه رسیده است که بدون شک برای سازندگان بسیار خوشحال کننده بوده.

همچنین قابل ذکر است که این رکورد فروش جدید توسط Dark Souls 3، فقط مربوط به نسخه PC بازی می‌شود و حتی هنوز اطلاعات دقیقی از میزان فروش بر روی پلتفرم های PC/PS4/Xbox One منتشر نشده.

پس الان واقعا می‌توان گفت که تجربه آن همه سختی و دشوار بودن مراحل بازی و باس فایت ها که البته به نظر برخی هم بسیار شیرین است، به خریداری بازی ارزش دارد!

نظر شما در مورد این فروش فوق العاده Dark Souls 3 چیست؟ دیدگاه خود را با گیمیز به اشتراک بگذارید.