در اولین هفته­ سال نو، درحالی که همه مشغول استراحت بودند و از تعطیلی­ها استفاده می­کردند، ما نیز در گیمیز به مرخصی رفته بودیم امادنیای گیمینگ هیچ­گاه نمی­خوابد و اکنون با دست پر بازگشته­ایم تا مهم­ترین اخبار چند روز گذشته را به اطلاع شما برسانیم.بیایید با خبر انتشار آخرین محتوای قابل دانلود برای «خیزش تومب ریدر» شروع کنیم. این بسته که بیداریِ تاریکیِ سرد نام دارد سه شنبه 10 فروردین منتشر خواهد شد.



خبر بعدی مربوط به زمان عرضه هدست واقعیت مجازی اکیولوس ریفت است که به گفته­ رییس این شرکت از 9 فروردین آماده فروش خواهد بود.ارواح نصف­النهار نام محتوای قابل دانلود بعدی «هیلو5» است که به­ زودی عرضه خواهد شد. منتظر اخبار بعدی پیرامون این بسته از گیمیز باشید.

علاقه­‌مندان به «استریت فایتر» خوشحال باشید چون اولین محتوای قابل دانلود استریت فایتر  عرضه شده و یک کاراکتر رایگان به نام الکس همراه دارد. کپکام گفته کاراکترهای بعدی رایگان نخواهند بود. این آپدیت دو قسمت دارد. بخش اول 9 فروردین و بخش دوم 11 فروردین منتشر خواهد شد.



پلی­‌استیشن 4.5. مگه داریم؟ به گفته منابع موثق، بله داریم. دیجیتال فاندری گفته سونی مشغول کار بر نسخه­ای قدرت­مندتر از کنسول جدید خود است. این تغییرات قرار است در بخش گرافیک و موارد دیگر باشند. هنوز اخبار دقیقی از این دستگاه جدید در دست نیست. به محض انتشار گزارش­‌های جدید، شما را از آن­‌ها مطلع خواهیم کرد.

مژده برای ایکس­‌باکسی­‌ها. بازی­‌های جدید توانایی سازگاری با گذشته این کنسول دارک سولز  و تکن تگ تورنمنت هستند. بعد از آپدیت جدید بازیکنان قادرند در استور جدید ایکس­‌باکس بازی­‌های قدیمی کنسول­‌های گذشته را بخرند یا دانلود کنند و خاطرات را تجدید کنند.سگا اعلام کرده یاکوزا صفر که پیش­‌قسمتی بر بازی اصلی است اوایل سال 2017 در آمریکا و اروپا در دسترس خواهد بود. اگرچه این بازی برای پلی­‌استیشن3 نیز ساخته شده اما برای غربی­‌ها در دسترس نخواهد بود.




21 دسامبر 2016 تاریخ اکران فیلم فرقه اساسینبا بازی مایکل فاس­بندر است. اما شایعاتی به گوش می­‌رسند مبنی بر این‌که یوبی­‌سافت قصد دارد قسمت دومی نیز برای این فیلم بسازد. حالا که بحث سینما داغ است باید بگویم فیلم بازی­ محبوباسپلینتر سل نیز با بازی تام هاردی برای سال 2017 برنامه­‌ریزی شده است.اولین بسته­ گسترشی فال­‌اوت4 با نام «اتوماترون» چند روز پیش منتشر شد. این بسته بر کاراکتری به نام مکانیک متمرکز است که گله­‌ای از ربات­‌ها را در دنیا رها کرده است.اکتیویژن نیز به مناسبت سال جدید به همه عیدی داده و نقشه «نوک­‌تاون» بازی را رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده است. پیشتر این نقشه مختص بازیکنانی بود که بازی را از پیش سفارش داده بودند اما اکنون همه می­‌توانند آن را داشته باشند.

در این چند روزه تریلری جدید از پی­‌دی 2 منتشر شد که کاراکتری تازه به نام جیمی معرفی کرد و این کاراکتر برای بازی قابل دسترسی خواهد بود.




یکی از اخبار مهم، و شاید مهم­ترین خبر، این چند روز انتشار خبر ساخت جی­‌تی­‌ای 6 بود. اگرچه هنوز مکان و جزئیات بازی مشخص نشده­‌اند. البته این خبر رسمی نیست و فقط یکی از منابع آگاه به یکی از نویسندگان پی­‌سی­‌گیمر اطلاع داده است.

و در آخر، تولید کننده بازی سابقا محبوب کستلوانیا، به استدیو سازنده قسمت آن «ارباب تاریکی» رفته تا روی یک بازی جدید کار کند. خوشبختانه برای معرفی این بازی زیاد نباید منتظر ماند زیرا ماه آینده رونمایی خواهد شد.