Microsoft E3 2016

همانگونه که می دانید، به برگزاری مراسم E3 2016 کمتر از دو ماه باقی مانده است و در همین حال شرکت Microsoft تاریخ برگزاری کنفرانس خود در این مراسم را اعلام کرده است. این کنفرانس قرار است در روز سیزدهم ماه ژوئن مقارن با دوشنبه 24 خرداد برگزار شود و ساعت آن به وقت جهانی 9:30 صبح می باشد. در ایمیلی که به خبرگزاری ها توسط این شرکت فرستاده شده است، آمده است که:

ما مفتخر هستیم تا بار دیگر به E3 برگردیم و در این مراسم شما شاهد معرفی شدن تجربیات و بازی های جدید خواهید بود که در سال 2016 و بعد از آن عرضه خواهند شد. این مراسم در ساعت 9:30 صبح 24 ژوئن برگزار می شود.

همچنین تا الآن تاریخ برگزاری کنفرانس شرکت Bethesda نیز معرفی شده است که در ساعت 7 بعد از ظهر روز 12 ژوئن ( 23 خرداد ) برگزار خواهد شد. جالب است بدانید امسال شرکت Electronic Arts در مراسم E3 حضور نخواهد داشت و به جای آن مراسم EA Play را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد معرفی کامل Titanfall 2 نیز خواهیم بود. کنفرانس EA در مراسم EA Play در روز 12 ژوئن در ساعت 1 شب خواهد بود. دیگر شرکت هایی که در مراسم E3 حضور خواهند داشت احتمالا شرکت Sony و Ubisoft خواهند بود. همچنین امسال به مانند سال پیش شاهد کنفرانس PC Gaming نیز خواهیم بود.