طبق اعلام شرکت بتسدا، بتای نامحدود و آزاد بازی «دووم» هفته آینده از تاریخ 15 تا 18 آپریل (27 تا 30 فروردین) در دسترس قرار می‌گیرد. بتسدا همچنین از محتوای اولین بسته الحاقی این بازی نیز رونمایی کرد.هانطور که می‌دانید، چون بتای این بازی به صورت نامحدود و باز ارائه می‌شود، برای بازی کردن آن نیاز به هیچ کد یا دعوت نامه‌ای نمی‌باشد و هر کسی بر روی کنسول و یا رایانه‌ی شخصی خود می تواند آن را بازی کند. نسخه بتای «دووم» دارای دو بخش Team Deathmatch و Warpath قسمت چند نفره آنلاین است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در دو نقشه‌ی Heatwave و Infernal تجربه کنند.

دووم در زمان عرضه، از امکانی ویژه به نام «اسنپ مپ» نیز استفاده می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد مادها و نقشه‌های دلخواه خود را طراحی کرده و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اسنپ مپ نیز به مرور با به روزرسانی‌هایی که برای آن عرضه خواهد شد، ویژگی‌ها و امکانات بیشتر و بیشتر را دریافت خواهد کرد. ضمنا بخش چند نفره دووم نیز به مانند اسنپ مپ در قالب به روز رسانی‌‌هایی، امکانات و محتواهای جدیدی دریافت خواهد کرد. به روز رسانی‌های اسنپ مپ و بخش چند نفره این عنوان برای همه بازیکنان به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

بتسدا همچنین تایید کرد سه بسته الحاقی غیر رایگان نیز در ادامه برای بخش چند نفره منتشر می‌شود که محتواهای بیشتری برای این بخش در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید محتویات اولین بسته الحاقی دووم که در تابستان در دسترس خواهد بود را بخوانید:

  • نقشه‌های جدید
  • یک سلاح جدید
  • یک هیولای قابل بازی جدید
  • یک مجموعه زره جدید
  • ماژول‌های هک جدید
  • رنگ‌ها و طرح‌های جدید برای لباس‌ها

هر کدام از این بسته‌های الحاقی سه گانه، 15 دلار/12 پوند/15 یورو قیمت خواهند داشت. همچنین بازیکنان می‌توانند با خرید سیزن پس این بازی، همه محتواهای این سه بسته الحاقی را به قیمت 40 دلار/30 پوند/40 یورو تهیه کنند.

جدیدترین نسخه از سری دووم 13 می (24 اردیبهشت) برای سه پلتفرم اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.